enni

Alla inlägg under mars 2013

Av Enya - 20 mars 2013 06:53

hej nu så är jag klar med dem alla tråkiga saker man gör på morgonen.Så nu hade jag lite tid över till att blogga!  

Av Enya - 18 mars 2013 16:21

Här kommer en bild bomb!


                                 

Av Enya - 18 mars 2013 10:33

Hej idag är jag hemma!Så grymt tråkigt.Jg hr ont i magen och är lös imagen!Men ska troligen till skolan i morgon.Skönt,då har man något att göra.Så jag har alltså bara haft tråkigt! Men jag och Kakan har mysst ganska mycket.Ja det var min dag hitils!!!Ska göra lite läxer snart tror jag,hej då

 

Av Enya - 16 mars 2013 21:34

 

Av Enya - 16 mars 2013 18:57

Här kommer 2 vidos på bill coh mi
 
  g♥


Av Enya - 16 mars 2013 18:23

Dennna text jag nu ska skriva är till en speciel!Han har svart man och svans,,brun päls ,gylennde ögon som man inte kan slita sig ifrån.Så klart handlar det om Bill♥Denna unnderbara ponny gör det han kan,och kämmpar för det.Han är en sådan bästa vän man drömer om!Han har en sådan snäll och fin personlighet.Han har ett hjärta av guld♥Han är en sådan där ponny som man får en gång i livet!En sådan man vill ha,en sdåan är Bill♥ En gång när jag såg dig började nästan tårana rinna,jag hade saknat dig!Det bara pirrar i mig när jag ser dig! Du och jag har det och vi kommer alltid ha det!När vi är tillsammans kan ingen göra något ont mot oss.Hos dig är jag säcker,hos dig är jag tryg,hos dig är jag älskad!När jag är hos dig känner jag mig levande på nytt,hos dig känner jag lyckan jag aldrig får någon annan stans!Hos dig får jag en vän för livet!Du kan busa,men vem gör inte det? Bill du är speciel för mig,tro inget annat♥När vi rider gör du mig lyckligt lottad att det är på din rygg jag sitter på!Jag ser allaandra rida,men ser inte deras kärlek.Jag ser oss rida och känner kärleken! Alla älskar sin ponny,men Jag älskar bara EN...Bill♥ Om du inte funits vid min sida vet jag inte hur jag skulle klara all dem jobbiga dagar man kan få.Utan dig vet jag inte vem jag kunde prata med,utan dig vet jag inte vem jag kunde lita mest på!Jag älskar dig så mycket så det värker i bland♥

Jag älskar dig av fulla mitt hjärta,och du kommer alltid ha ett hovav tryk i mitt hjärta♥♥♥

                                              

 

 ÄLSKAR DIG OHYGLIGT MYCKET GUBBEN♥

                         

Av Enya - 16 mars 2013 18:07

Hej,det blev det dålig upptatering idag för jag var in stallet! Där så mockade jag och några till i hagen.Efter det så gjorde jag i årdnig Bill♥Sen red jag uti padocken med 2 andra! Där gick det jätte bra!Bill var duktig i fromerna och böjde sig rätt.Han var lite seg,men skit i det!Han gjorde det han kunde mer kan jag ju inte bejära av han!Har ni tänckt hur snälla hästar/ponnysar är snälla? Dem går med på allt vi vill!Jag vill hoppa då gör ju Bill det!Han skulle ju häldre äta en hopp-tävla!Så beröm dem så mycket ni kan efter,för dem gör så mycket för oss♥ Men efter ridturren så gick jag in och mysste med Bill sammtidigt som jag borstade honom.Sen fick han gå ut i hagen,och vara med sina kompisar!Efter ett tag kom min mamma och hämtade mig.Sen så har jag duchat och ätit mat!Sen gick jag till darton och börja blogga.Så nu kommer några bilder jag tog på söttis gubben Bill♥ 

                                                             Älskar dig♥


         

Av Enya - 15 mars 2013 20:13

                       ÄLSKER DIG!!!!!!


 

Presentation


hej Enya här,på denna blogg kommer du få veta mycket mera om lilla mig!Mina intressen är ridnig,musik,dans,blogga och kompisar! Komentera gärna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

         


Ovido - Quiz & Flashcards