enni

Alla inlägg under september 2012

hej

Av Enya - 23 september 2012 12:24

Hej jag har inte varit i stallet på 5 dagar!! ÅÅÅÅÅ jag vill ditt men det gick inte idag.Så synd.Men jag får hitta på nått annat!Jag kan städa mitt rum för det behövs lite.Sen kan jag hjälpa till att laga maten.Sen kan jag ju rita elller nått.men i går så var vi på marknaden och det regna!Hela tiden!!!I ferdags så var jag också på marknaden då regna det änu mera.Men då var typ alla i min klass där!Så jag var med dom.Sen så när vi skulle åka nån stor karusel så vart man jätte blöt när man satte sig på sitt stolen!Jag behövde byta om derekt jag kom hem.Det var så så kallt!Jag skulle kunat blivigt till is just då.Staakars alla ponnysar och hästar på jan ols!Om ni vill se nått om min rid skola gå då in på 


www.janols gårnden.se       Ni kommer ej bli besvikna

Av Enya - 16 september 2012 15:45

hej jag kom trea idag!Så grymmt roligt!var ju första hopptävlingen.Men det gick bra!!!!Men för dom andra gick det så klart bra för dom med!!Bill var jätte duktig idag!♥Det kan jag lova er alla.Sen så  hjälpte jag till på den minsta klassen.Sen var jag kontrolant på den älsta klassen.Det var en tjejs häst som trilla och så klart flög den tjejen hårt ner på marken.Hon fick jätte ont i sin ena arm!Men till slut gick det bra.Jag fick ta bråkstaken  gucci som hästen heter till plan.Där gick vi några varv men han börja knuffa på mig då gav jag han en reäl smäll på rumpa sen skötte han sig och det är ju alltid bra!Sen så fick man ju priser och allt.Jag fick en stor gul roset!Det var grymmt roligt kan jag säga er alla.Sen åkte jag hem igen.Hemma har jag inte gort nå mycket kan jag säga.Men hej då och ha det bra nu!

  Så så söt han är 


Av Enya - 16 september 2012 07:58

Hej idag ska jag på hopp tävling!! Så roligt.Denbörjar klockan 10 men jag ska åka klockan 09.00 så jag är lite tidig men jag ska mocka och sen ska jag mysa med Bill♥Sen ska jag hjälpa till på minsta klassen.Dom vill ha nån som går breved dom.Så där ska jag hjälpa till.Sen ska jag och Bill hoppa!För man har förtur(alltså skötarna)på sin skötar häst!!Så Det är roigt.För då får jag hoppa med min lilla buse!Sen så ska jag hjälpa till på den svåra klassen.Jag täncket anmäla mig där men sen så tog jag mellan.Men på svår jag ska jag kolla så ingen fuskar på bannan.Det är viktigt att ha kontrolanter annars kan man ju fuska!Det är ju inte alls bra.Men snart vill jag ju åka men det är en bitt kvar inan jag ska åka till stallet!Men längat gör jag.Mycket mycket!!Hoppas man vinner annars vill jag att Sara eller Tilad min kopisar ska vinna!Hej då ha det bra heja på mig nu behöver allt stöd jag kan få!

Av Enya - 13 september 2012 15:44

Detta är bara för en sötis!Bill jag älskar dig så mycket!♥♥ Du kommer alltid finnas för mig!Du är min busiga lila grabb♥  


             det är du och jag ingen annan!♥

Av Enya - 9 september 2012 09:49

Hej jag är trött.Som det står ju som överskrift.  Igår så var jag med en kompis!Hon har sovit över hos oss.Vi har titat på en film och varit ute och lekt.Jag har saknat Bill ganska mycket men jag ska till stallet i mårgon!Då vill jag rida Bill så klart.Jag ska på ridläger.Heloween ridläger!!!! Så grymmt roligt!Sen så tror jag att jag kommer få ett par nya jeans i mårgon för vi ska till stan då1Men idag ska jag inte göra nåt spesielt alls.Men jag får hitta på nåt så jag har nåt att göra.Jag tror att jag ska pyssla ganska mycket idag!Medmin kompis.Hje då kram kram

      

                                    

Hej

Av Enya - 8 september 2012 09:59

Hej detta är mitt första inlägg.Jag gillar så klart min Bill.Han är brun med svart man och svans,Han är busig som tusan!    Sen såbrukar jag vara med mina kompisar.Sen vara i stallet(Det är typ som mitt andra hem!)Sen så har jag 2 små bröder.Sen har jag inga djur.Men vi kollar ganska mycket på hundar!Som är rätt roligt.Hej då moste roligt  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej Enya här,på denna blogg kommer du få veta mycket mera om lilla mig!Mina intressen är ridnig,musik,dans,blogga och kompisar! Komentera gärna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

         


Ovido - Quiz & Flashcards